.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: در آستانه 27 اردیبهشت ماه و روز روابط عمومی شیرزاد،عضو باسابقه شورای روابط عمومی استان مازندران: از کلیه روابط عمومی های دستگاههای اجرائی استان مازندران عذرخواهی نمود. عذرخواهی عضو باسابقه شورای روابط عمومی استان از روابط عمومی های دستگاههای اجرائی
شمال نیوز: در آستانه 27 اردیبهشت ماه و روز روابط عمومی شیرزاد،عضو باسابقه شورای روابط عمومی استان مازندران: از کلیه روابط عمومی های دستگاههای اجرائی استان مازندران عذرخواهی نمود.(ادامه)
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود. قبادی : شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته است / شورای شهر درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را رد کرد / مدیریت استرس و تنش داشتیم چون بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند!!!+ نظرات کاربران
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است. وحیدی : انتخاب استاندار برای مازندران کار دشواری است / برای انتخاب «نوری» هم چالش داشتیم!
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است.(ادامه)
در چهار بازه زمانی با سرپرست مدیریت شد که مجموع مدت این دوره‌های سرپرستی ۱۰ ماه و ۲۰ روز بود. سه نفر پیشینه ۲ دوره استاندار شدن در مازندران را دارند. در تازه‌ترین تغییر نیز یوسف نوری استاندار مازندران شد. اینفوگرافیک / نگاهی به دوره مدیریت استانداران مازندران پس از انقلاب اسلامی
در چهار بازه زمانی با سرپرست مدیریت شد که مجموع مدت این دوره‌های سرپرستی ۱۰ ماه و ۲۰ روز بود. سه نفر پیشینه ۲ دوره استاندار شدن در مازندران را دارند. در تازه‌ترین تغییر نیز یوسف نوری استاندار مازندران شد.(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد. تغییر سکاندار اجرایی ؛ استراتژی ضروری برای پیشرفت مازندران
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند. فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
شمال نیوز : ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد. تاخیرهای وحشتناک هواپیمایی وارش وبازی با کلمات / تاخیر یا تغییر توسط مدیران ایرلاین وارش
شمال نیوز : ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد .... شهرداری «خودمختار» ساری !
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد ....(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت. رئیسی به کرمان رفت ؛ حضور در گلزار شهدا / عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان / تغییر در برنامه سفر رئیس جمهور به زنجان
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت.(ادامه)
آمار صحیح شهدا ۸۴ نفر/ مصدومین ۲۸۴ نفر/ شهدای کرمان فردا تشییع می‌شوند/ تا کنون 70 درصدشهدا شناسایی شده ‌و عمدتاً مربوط به کرمان هستند / هم اکنون حضور پرشور مردم در گلزار شهدای کرمان ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
شمال نیوز :   کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است چالش های زیست محیطی در مازندران و انفعال مسئولان !
شمال نیوز : کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است(ادامه)
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است. مدیرکل مالیاتی در راه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری / تغییر مدیران دانشگاه و اداره کل کار
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است.(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ آقای استاندار ؛ تقویت سرمایه اجتماعی دولت را جدی بگیرید!
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ (ادامه)
شمال نیوز : جمعی از تشکل‌های سیاسی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، با انتقاد از وضعیت استان، خواستار تغییر در مدیریت استانداری شدند. ادامه فعالیت استاندار فعلی به هیچ وجه به صلاح دولت و مردم استان نیست
شمال نیوز : جمعی از تشکل‌های سیاسی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، با انتقاد از وضعیت استان، خواستار تغییر در مدیریت استانداری شدند.(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به استاندار مازندران این است که با توجه به مجموعه مشکلاتی که در حوزه کشاورزی استان دپو شده و ضرورت دارد این مشکلات با همکاری و همراهی نمایندگان، مدیران حوزه کشاورزی و شخص ایشان شناسایی و مرتفع شوند، کوتاه بیاید و از ادامه این روند خودداری نماید . آقای استاندار ؛ دیگر بس است ! کوتاه بیا !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : توصیه ما به استاندار مازندران این است که با توجه به مجموعه مشکلاتی که در حوزه کشاورزی استان دپو شده و ضرورت دارد این مشکلات با همکاری و همراهی نمایندگان، مدیران حوزه کشاورزی و شخص ایشان شناسایی و مرتفع شوند، کوتاه بیاید و از ادامه این روند خودداری نماید .(ادامه)
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) برکناری معاون سیاسی استانداری مازندران ؛ رویدادی حیرت انگیز و بدون تودیع !
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی  مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد .

لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران / بازهم استاندار مخالفت است !
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد . (ادامه)
آمریکا و دولت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند بدانند، مردم منطقه، مردم آزادی‌خواه و انسان‌های عدالت‌طلب و ضد ظلم جهان، این حمایت‌ آن‌ها را بی‌جواب نخواهند گذاشت و باید منتظر انتقام الهی و انتقامی که به‌وسیله مردم بر آن‌ها تحمیل خواهد شد باشند ....(خبر)
(ادامه)
متهمان شامل شهردار و اعضای شورای شهر در ابتدا با انتصاب نزدیکان خود در پست‌های کلیدی شهرداری، ضمن ارتباط‌گیری با برخی صاحبان کارخانجات و مالکان، ... شهردار و همه اعضای شورای این شهر بازداشت شدند
متهمان شامل شهردار و اعضای شورای شهر در ابتدا با انتصاب نزدیکان خود در پست‌های کلیدی شهرداری، ضمن ارتباط‌گیری با برخی صاحبان کارخانجات و مالکان، ...(ادامه)
شمال نیوز : آنچه بر اساس اتفاقات روزهای اخیر در خصوص انتصاب سرپرست جدید جهاد کشاورزی مازندران مطرح شده است ، مخالفت شدید استاندار مازندران با این انتصاب است . زور نمایندگان به استاندار چربید ! / بی توجهی وزیر به نظر استاندار مازندران ! / سنگالیزه کردن یک مدیر به سبک وزیر جهاد کشاورزی ؛ « عنایتی » در ماموریت بود !!
شمال نیوز : آنچه بر اساس اتفاقات روزهای اخیر در خصوص انتصاب سرپرست جدید جهاد کشاورزی مازندران مطرح شده است ، مخالفت شدید استاندار مازندران با این انتصاب است .(ادامه)
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد. حلقه های مفقوده صادراتی / به کام همه جز مازندران !
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.